Drifting och kalas
Igår åkte jag, Elise, min bror och Josefine till Sturup för att titta på drifting. Det var träning som danskarna ordnat. Det var otroligt längesedan jag var på drifting och det gjorde att man blev lite extra exallterad. Elise tyckte det var roligt, men lite läskigt med bilarna. De var häftiga men hon gillade inte att det lät och smällde som dem gjorde. Dock när vi väl skulle hem så ville hon inte hem, typiskt henne. 
 
Har ju hållt på en del med bilar innan, byggt och engagerat mig som funkis. Man saknar det lite nu när man kom iväg så här. Kan väl ha varit bra att vara borta lite från det ett tag då jag nu hunnit sakna det och börjat tycka att det har blivit roligt igen. Nu längtar jag jättemycket tills nästa gång det är drifting.
 
Efter driftingen skulle jag och Elise på kalas till hennes faster som fyllde 23. Det blev god grillad mat och god kladdkaka med tillbehör. Vi hade en trevlig kväll, dock kände jag mig inte helt bra; vilket jag yförsig inte gjort sedan förra helgen. Fast igår blev det snäppet värre och jag och Elise cyklade hem vid halv tio, för att dunsa i säng båda två. Idag mår jag lite bättre men inte helt bra och därför blev det inte heller något jobbande för min del idag (dvs inte praktik). Känner att jag behöver vila upp mig ordentligt och bli av med detta skitet nu, så att jag kan ge allt nu på praktiken de sista 5 veckorna.