Open
Jag har nu efter ett bra tag bestämt mig för att öppna bloggen igen. Så nu blir det mindre krångligt för er nära och kära som läser min skrift. Har även ändrat om lite i utseendet då jag kände att det var dags. Jag har bloggen öppen på prov nu och fungerar det bra så kommer den förbli öppen. Känner jag att det inte fungerar kommer jag att låsa den igen. 
 
Idag har annars varit en helt vanlig jobbdag. Fixade till håret lite i morse och fick till en frisyr jag inte trodde jag kunde göra. Det blev faktiskt bra och jag fick uppmuntrande kommentarer på jobb. Vi har haft en bra dag och kollegor är verkligen a och o. Ett bra team är vi. 
 
Kvällsaktiviteten blir läsning, så jag blir färdig med mina böcker snart. Har efter denna 5 stycken kvar bara och jag närmar mig snart målet. Undrar om jag kan läsa klart sista boken? Kommer kännas otroligt konstigt i alla fall, då denna bokserie av olika anledningar följt mig i så många år. Som man säger när något gammal tar slut börjar det spännande nya, dvs nya böcker och nya måsten gällande läsning.