Allt och inget
Så nu är det väldigt längesedan jag skrev här och det är väl egentligen enbart för att jag inte haft lust, ork eller tid helt enkelt. Så vad har hänt sedan senast... Jo i lördags så var vi på inflyttningsfest hos Rasmus syster. Det var trevligt och träffa alla, umgås och njuta av att vara barnfri bara vi. Det blev lite go dricka, vi spelade wii och kort sedan i slutet av kvällen/natten blev det mest häng. Vid två ungefär var vi hemma, så inte så där värst sent vilket på ett sätt var skönt.

Söndag spenderades hemma och med tvätten. Det var otroligt skönt att bara lata sig hemma, tvätta och umgås med Elise som kommit hem igen efter en natt hos sin farmor och farfar. De hade varit på julmarknad och Elise berättade massor om deras trevliga dag. Sedan blev det lite mys framför tvn och bara ta det lugnt. Vi hade en sådan där lugn och lagom söndag innan måndag och jobb.

Jag gick på i måndags och har nu jobbat två nätter, är ledig to nätter nu sedan går jag på fredag kväll igen. Vi har haft bra nätter med lagom att göra. I går hade jag även en sådan där superpower dag. Gick upp halv tre och cyklade för att handla samt hämta Elise. Hem och så bakade vi en massa lussekatter, vilket vi även ska göra idag då det behövs inför jul. Hann även städa lite och laga mat, men sedan när jag väl lagt Elise somnade jag gott i soffan och nöjen skrämd av Rasmus föräldrar som skulle vakta Elise en stund mellan mitt och Rasmus jobbande. Han kom i alla fall i tid till jobb utan problem och nu sitter jag här dagen efter i väntan på ett möte som jag ska till på jobb. Trött som tusan är jag men nu är jag ledig en dag så det gör inget.





Lite bilder från dessa dagar. Min brors strumpor blev klara så han var här och hämtade dem. De satt bra och jag tror han blev nöjd.




Elise fick en tatuering från julklapps kalendern härom dagen och har sedan dess har den fint på sin av. Har hållit bra trots dusch och allt.