London dag 4
Denna dag var det dags att åka hem och vi checkade ut redan vid tio, men hotellet var snälla och behöll våra väskor där tills vi skulle åka. Vi gick ner till Oxford Street för att shoppa lite och besökte den otroligt billiga affären Primarket. Jättebilligt var där och det var lite synd att min sambo inte tycker om att shoppa. Där fanns mycket jag hade velat titta närmare på och möjligen handla. Vi gick inhandlat en onepice till Elise i alla fall som ser ut som en apa. Jättemysig var den och kostade enbart 7 pund, dvs ca. 90 kr. 
 
Vi gick längs Oxford Street, in och ut ur affärer. Vi hittade Disney Store och handlade en mugg till Elise och ett underlägg som hon kan ha när hon äter. Efter det vände vi tillbaka och gick in i en bokaffär för att handla en London guide till Rasmus föräldrar, som i sinom tid ska till London. 
 
Efter lunchen tog vi tunnelbanan till Camden Town, som vi har besökt en gång tidigare under söndagen lite snabbt (vilket jag glömt nämna). Camden Town är en mysig stadsdel med gatumarknad med väldigt billiga priser och verkligen något för alla. Jag trodde att jag sett stora marknader men denna tar priset. Var vi än gick så var där nya stånd och jag tror vi befann oss där i två timmar innan vi bestämde oss för att nu räcker det. Vi tog oss tillbaka till Baker Street och satte oss på ett cafeé och inväntade tiden.
 
Runt fyra började vi röra oss mot flygplatsen med hjälp av tunnelbana och Gatwick Express. Middag åts på flygplatsen och tiden gick ganska fort fram tills det var dags att flyga hemåt. Resan hem gick hur bra som helst och det var skönt att komma hem till sin egna säng samt att mysa med Elise igen, som jag saknat jättemycket! En lyckad resa och nästa gång får Elise följa med och uppleva London med oss.