Slutbedömning
Idag är det min näst sista dag på praktiken och just idag känns det verkligen inte bra att gå till praktiken; vilket inte alls har att göra med varken Slutbedömningen eller hur underbart stället är. Det hände lite dramatik på jobb igår. Tänker inte gå in på det, men det handlar inte om mig fast jag hamnade mitt i soppan. Ovanpå detta fick jag sedan tillbaka mail från nästa praktikplats där de inte alls verkar förstå att jag inte kan ha från kväll tills morgontur varje vecka. 
 
Därför måste jag idag också ta och ringa runt en hel del samtal, ta itag i det fast jag egentligen inte orkar. Det kommer kännas konstigt idag på praktiken, med tanke på gårdagen och att det nästan är min sista dag. Fast det är ju den sista med de ordinarie sjuksköterskorna idag, tror jag. Har inte hunnit fixa något tackande till dem eftersom de missar tårtorna i morgon, så tänkte fixa något mumsigt till dem och få en anledning att sticka förbi nästa vecka. Så får jag hälsa på dem och mysa med söta kuling igen. 
 
Over and out