Vårmys
Idag har vi träffat vår vän Agneta som var hemma ett par dagar nu innan hon åker tillbaka till sin skola i Schweiz. Det var jättetrevligt och vi gick till pildamsparken i det underbara vädret. Elise fick lekt lite på spindellekplatsen och jag och Agneta fick pratat lite. Vi tog även en god lunch/fika i det härliga vädret på Margareta Paviljongen. Det var en härlig och lugn dag.
 
Dock var jag trött efter gårdagens strapatser. Jag träffade Mathilda i går och det blev ganska sent, så sov endast ett par timmar innan det var dags att gå upp med Elise. Så i eftermiddags när Elise somnade efter en nästan heldag ute så somnade jag också på soffan. 
 
Jag känner mig fortfarande ganska mör, så blir nog sängen tidigt idag. Först ska jag bli färdig med att rå om mig. Har plockat ögonbrynen, haft ansiktsmask och fixat lite med håret mitt. Så nu känner jag mig strax som en ny jag. I morgon ska vi besöka vår gamla granne och bara ha en lugn dag, kommer bli trevligt. 
 
Happy Holiday