Ledighet
Då har jag varit ledig nu i två dagar. Hade min sista dag på praktiken i onsdags. Jag och den andre studenten bjöd personalen på frukost och choklad. Min handledare som började senare fick två fina halsband av mig som hon blev jätteglad för. Hon hade även en present till mig; fick en jättefin ljuslyckta i rustik rostig stil. Den passade fint in i mitt vardagsrum på mitt nya bord. Roligt att vi verkar känna varandras stil ganska så bra!
 
Torsdagen spenderades sedan med min mamma först ett par timmar, först hos oss och sedan hemma hos henne. Mamma fick sin morsdagspresent i form av ögonfransar till sin bil, som hon så länge sagt att hon velat ha. Ska bli roligt och se resultatet sedan. Efter ett par timmar med mamma mötte vi upp Lollo och sedan följde jag och Elise med henne hem till sig i Sösdala, där vi nu spenderat ett dygn och ska stanna tills i morgon innan vi åter tar oss ner till Malmö.
 
Idag har både Lollo och hennes sambo Roger jobbat, så jag och Elise har varit en tur inne i Hässleholm; strövat, lekt på lekplatser, shoppat lite och ätit lunch. Väl tillbaka fick jag Elise till att sova lite middag. Tanken är att vi ska ut till hästen, Dolly, sedan och då är det bra om Elise hare extra energi så hon orkar kvällen. Jag själv tänkte snabbt ta ut Gibson (hunden) nedanför så han får kissa och sedan tänker jag också lägga mig och vila.