Utbildningsdag med bowling och julbord
Gårdagen spenderades med mina kära kollegor, verkligen en hel dag. Jag gav mig av hemifrån vid sju och vart inte hemma förrän efter tio. Dagen började på Katrinetorpsgården med frukost och därefter en hel dag med föreläsningar och workshops. Katrinetorpsgården bjöd verkligen på en underbar dag med god mat och fika i fina lokaler och i en helt fantastisk omgivning.

Efter heldagen där tog vi oss till entré för bowling och julbord. Vilket julbord, allt möjligt man kunde tänka sig och ännu mer. Desserterna ska vi inte ens prata om, mumsigt. Klockan halv åtta intog vi bowlingbanorna. Jag vann första rundan och den andra rundan hann vi inte spela färdigt. Vi lyxade även till det med drinkar och popcorn under tiden vi spelade.

Jag hade en underbar dag och det är så roligt att umgås med kollegorna då man inte träffar dem så ofta med tanke på mitt natt jobb. Jag hoppas vi har en after work snart så jag får umgås med alla igen.