Helgen som varit
I fredags hade vi besök av min lillebror och hans flickvän. Vi gottade till det denna fredag med pizza och lite gottis inför kvällens idolprogram. Vi hade en mysig kväll med mat, doggie doo spelet, en sjungandes Elise framför idol och brasan var självklart tänd. Det blev även lite tjejtid för mig och Josefin då Philip somnade ifrån oss efter en hårt arbetad dag. Sådana hära kvällar önskar man att man hade kunnat ha betydligt oftare. 
 
Lördagen bestod morgonen av bakning för min del inför en tjejmiddag på kvällen. Banoffee bjöd jag på och HÄR hittar ni receptet på den utsökta efterrätt. Jag mötte upp töserna på Värnhem vid halv fem och vi inhandlade kvällens godheter; Tacos + dricka (efterrätten hade jag ju med mig). Vi var hemma hos min kära vän Emma och utöver Tacosen och Banoffeen blev det spel och filmmys för oss fyra töser. Vi hade en otroligt mysig kväll som jag önskar även denna att vi hade kunnat göra om betydligt oftare. Vi lovade faktiskt varandra att dyrt och heligt inte låta det gå månader innan en ny middag, vi pratade till och med om en ny redan i november. En varje månad, ja det hade man ju inte dött utav hehe...
 
Söndagen blev verkligen en slappedag. Vi sov och vi degade på soffan framför film. Alla tre var vi lite sega och då var det otroligt skönt att bara få vara hemma och verkligen inte göra någonting typ. Nu är det måndag och min sista lediga dag innan veckan drar igång med tre nätter, sedan har jag sådan tur att jag har en ledig helg igen. Elise sover och jag hade nu tänkt dunsa ner framför tvn, se en film, läsa lite och bara chilla. Idag är det min "uppekväll" då jag ska försöka sova på dagen i morgon.