På bättringsväg
Det är fortsatt sjukstuga för mig här hemma, men det går mot det bättre. Tanken är fortfarande att jag ska kunna gå och jobba natten mellan fredag och lördag. Just nu är jag enbart förkyld och näsan rinner och är täppt. Jag har varit trött dessa dagar och jag har nog inte sovit så mycket som jag gjort på väldigt länge. 
 
I måndags var Elise hemma med oss, då Rasmus var ledig och i går var hon även då hemma med mig för att vi ville ha en mysdag trots att jag var sjuk. Vi bakade lite emellan sovstunderna och fick ihop något halvbra resultat; cupcakes + cakepops. Det var bra för mig att ha henne hemma i går så att jag inte vänder helt på dygnet, men jag var helt slut när hon somnade igår samt hade en ordentlig huvudvärk. 
 
Idag har Elise varit på dagis vilket har gjort att jag kunnat kurera mig lite bättre, sovit lite mer och försökt bli frisk på mitt egna lilla vis. Jag fick däremot hämta henne vilket kändes lite konstigt. Har ju knappt varit ute dessa dagar, det kändes precis som när jag gått av från natt och inte sovit så många timmar; sömndrucken. Nu känns det däremot bättre och jag hoppas att jag känner mig än bättre i morgon när jag vaknar.