Prövning av Veet
I går prövade jag för första gången produkten som jag fått hem från Buzzador. Jag har ju provat Veet innan och väl medveten om deras produkter, dock hade jag inte provat denna tidigare. Jag tycker att produkten påminner om dem jag provat tidigare men då hade jag ingen skrapa, som tillhörde denna produkten. Jag tycker om Veet och jag gillade även denna produkten, dock inte lika mycket som en annan av Veets produkter där man har en svamp i stället. Det är ungefär samma princip, men att man kan använda den i duschen och tar av den med en svamp i stället. Jag tycker den är betydligt bättre och smidigare, men som sagt Veet har inte gjort att jag misstyckt denna produkten; den är bra och fungerar, man får mjuka och lena ben men jag känner att en annan av Veets produkter passar mig bättre. 
 
Det är vad jag tycker och vi är som sagt olika, tycker olika och har olika behov. Därav är Veet ett toppen företag som har något för alla.