Scary Elise
Idag fick Elise för sig att en tuchpenna var ett läppstift vilket slutade enligt bilderna nedan. Sen insåg jag att hon nästan såg mer skrämmande ut, nästan som en zombie på Halloween eller något. Det kanske är något liknande vi ska hjälpa henne att klä ut sig om ett par helger hehe. Elise tyckte i alla fall att hon var jättefin.
 
 
 
 
Tvål + vatten + handuk senare så var hon sitt fina lilla jag igen. Sikken buse hon är och det här är väl bara ett av de många bus hon lär göra genom sin uppväxt. Nu ska jag snart ta mig iväg för min sista arbetsnatt denna veckan. Förra natten gick hur bra som helst och av någon anledning var vi en extra sjuksköterska; vilket jag tror gjorde natten smidigare. 
 
Har även en lite sak som jag tror att jag inte skrivit om här. Från och med slutet på november har jag en fast anställning och med enbart nätter. Så lycklig! Jag gillar ju och jobba nätter plus så är man ledig lite mer. Så jag är supernöjd och så glad att min chef tillfrågade mig, jag trivs ju dessutom med mina kollegor så bättre kunde det inte bli.