Ledighet
Då har jag jobbat nätterna färdigt och har nu lite ledighet innan jag har en natt till senare denna veckan, men som sagt först lite ledighet. Idag blev det inte många timmars sovande, dels då jag ska vända tillbaka dygnet och del för att jag idag för första gången var och till cellprovtagning; sådant som man ska göra med jämna mellanrum från 23 års åldern. Jag trodde nog att det skulle kännas mer än det gjorde, men det gick fort och kändes inte alls dessutom fick jag veta att min spiral som jag har sitter där den ska; skönt att veta. 
 
Eftermiddagen har sedan spenderats med bak och matlagning. Nu de närmaste två/tre veckorna så blir det en del bak då vi närmar oss Elise 3 års dag och vårt kalas för att fira både mig och henne. Först har jag två veckors jobbande kvar och en härlig London resa att se fram emot. Som jag längtar. Det ska bli så roligt att träffa Agneta och dessutom har ett par dagar bara hon och jag med vackra London. 
 
I morgon ska jag och Elise åka till Sösdala och hälsa på kära Lollo med familj. Det blir säkert någon tur till hästen också, vilket Elise kommer tycka om. Dessutom har ju Lollo både hund, katt och sköldpadda så Elise lär ha många att gosa, mysa och busa med. Vi ska bara stanna där en natt, men det kommer bli roligt och träffa dem igen. 
 
Nu inväntar jag Idol, eller ja röstningen. Kan ju säga att det är lite tråkigt att juryn är så oense som de varit ikväll, men jag har reflekterat över en annan sak. Förra juryn med kirschty och kompany har skapat fler artister som är betydligt större idag som artister än under nuvarande juryns era. Kan ju bara nämna några av dem: Danny, Måns Zelmerlöw, Ola Svensson, Darin, Agnes och där finns säkert fler men dessa är väl dem som är mest kända idag och dessutom så är flera av dem stora internationellt dessutom. 
Jag hoppas att vi i år får träffa på en idol som kommer bli stor som artist, för där är väldigt många som har stora möjligheter och jag hoppas bara att dem tar denna möjlighet till en stor karriär.