New Me
Idag har jag varit och blivit fin i håret hos Angelica. Det blev verkligen en helt ny jag. En helt ny färg, klippning och känslan av att håret känns som nytt. Underbart! Gillar faktiskt starkt min nya färg och det känns otroligt bra. Angelica är ju så otroligt duktig och gör verkligen sitt jobb riktigt bra. Nöjd jag som har fått njuta på hennes skola i 3 timmar idag. 
 
För övrigt har det inte hänt så mycket. Efter att jag hämtat Elise så tog vi balanscykeln ut på en tur. Vi "cyklade", låg i gräset och njöt av det underbara vädret och hade ingen som helst lust till att gå hemåt. Till slut var vi dock tvugna om vi skulle få någon mat i oss. Sedan lagades maten samt jag städade lite. Städa hela dagen lång...det ska göras i morgon och på lördag. I morgon väntas ännu mer roligheter för mig, samt för Elise som ska vara hos sin farmor och farfar ett par timmar. Sedan på lördag har vi ännu mer planer, så det lär bli en skön, rolig och händelserik helg. Att man aldrig kan slappna av när man är ledig, men sådan är jag. Älskar att träffa människor och umgås.
 
Här kommer lite bilder från dagen och för och efter bild på mitt underbara hår.