Onsdag 140903
Dagen i går började väl inte så där jättebra. Jag vaknade och upptäckte att min kära Fitbit var sönder och för er som inte vet vad det är så är det en steg-, kalori-, avstånds- och sömnräknare skulle man kunna säga. Tryck på namnet fitbit så kan ni gå in och läsa mer om vad denna lilla produkt kan. Satte mig direkt och ringde Siba där jag köpt den och telefonisten sa till mig att direkt ta mig till affären, så skulle de lösa problemet. Det var ju som sagt inte själv produkten (hjärnan) som var sönder utan bara själva armbandet, så väl i affären gick det lätt att snabbt få det bytt. 
 
Därefter hade jag en lugn kväll på jobb och dessutom så blev jag otroligt glad då jag fick veta att jag inte skulle jobba nu i morgon, fredag, som jag hela tiden trott. Så helt plötsligt blev jag långledig mellan torsdag och söndag. Skönt! Dessutom fixade vi till mitt schema lite mer så att i mitt nya schema jobbar jag lite fler nätter i sträck och är sedan lite långledig i två omgångar. Supernöjd! Det är så skönt när de man vill lyssnar på en och tar till sig vad jag säger när de ska ordna med mitt schema. Ännu en grej jag gillar med just denna avdelningen jag är på nu.
 
Efter jobb tog jag och en kollega sedan oss friheten att handla lite falafel för att fira en lugn och sansad jobbkväll, samt lite för sällskapets skull. Både jag och min kollega är pratglada så det blev lite senare än jag tänkt mig igår och var först hemma kl 23. Snabb läsning av det nya numret av hänt extra sedan sova bums.