Söndag 140927
Idag är det söndag och i morgon är det exakt tre veckor kvar tills min stora tös blir 3 år och exakt tre veckor kvar tills jag befinner mig i London vid denna tiden. Längtar så otroligt mycket till båda tillfällena och dessa tre veckor kan inte gå fort nog, men idag är det som sagt söndag och i morgon börjar en ny vecka. Jag har ju känt det som om det har varit söndag nu ett par dagar, har ju haft en lång helg. Så skönt det har varit och det har varit en händeserik helg med nära och kära, med massa gott och mer därtill.
 
Söndag och idag har det varit en tvättdag. Hela förmiddagen gick åt till tvätt och mangling. Brukar passa på när jag tvättar att mangla sådant som behövs manglas, bli lite tunnare och ta mindre plats. Lärde mig mangla själv för bara ett tag sedan och jag gillar starkt hur tunt det man manglar blir, hur lite plats dem tar i garderoben nu. 
 
Efter tvättandet kände jag mig ganska seg och slängde mig på soffan för en middagslur en timme. Skönt, men man blev lite seg efteråt, lite sömndrucken. Upp och hoppa blev det i alla fall då vi skulle hem till Elise farmor och farfar och äta middag. Jag och Elise tog balanscykeln dit och Elise börjar bli betydligt bättre på att använda den nu, dock har hon ännu ej helt förstått grejen med den men det kommer nog snart. Där efter kan vi sen gå vidare och lära henne cykla på en vanlig cykel med stödhjul. Det gick bra i alla fall och vi kom fram till en god middag. 
 
Vi hade en trevlig kväll och blev mätta och belåtna allihop. I morgon är det jobb och därför ska jag nu lägga mig i sängen och läsa lite innan det verkligen blir dax att krama kudden, för att i morgon vara utvilad inför de utmaningar man får.