Från lilla till brun
En helt fantastisk Angelica har gjort min dag genom att förvandla mitt lila slitna hår till chokladbrunt. Känns faktiskt superskönt att vara tillbaka till sitt ungefärliga vanliga jag. Även om jag saknar det lila håret, så saknar jag definitivt inte alla färgbomber som jag behövt kasta i håret en gång per vecka. Då jag är brun i mig själv så kommer detta bli betydligt skönare. Dock har jag ännu inte vant mig vid den bruna färger, men om ett par dagar så känner jag mig precis som vanligt antar jag. 
 
I eftermiddags har jag och Elise varit ute och springcyklat runt kvarteret. Det var verkligen en trött Elise ikväll, hon somnade i soffan lite över klockan sex medens jag packade vår resväska. Helslut och hon vaknade inte ens till när jag bar in henne. I morgon ska vi åka hem till mamma ett par dagar som jag skrev igår och en hel del roligheter väntar oss på olika håll denna veckan...