Måndag 13/4
Äntligen är det måndag och jag är ledig efter en jobbhelg som varit bra men tålamodsmässig. Rasmus var ledig idag med elise och de har varit och handlat en ny elgrill till oss då den förra gick sönder förra veckan. Vi grillade hamburgare med fetaost fyllning,  mycket gott och ett glas vitt slank också ner. 

Elise och rasmus somnade sedan i soffan så jag kunde sitta och plugga i lugn och ro. Efter ett par timmar med det blev det i att titta på serien jag följer eller har börjat följa igen, beverly Hills (90210) som gick på tv på 90-talet. Rena nostalgin från min sida! 

Vi har även betalt in reservations avgiften till det spännande projekt som vi köpt en ny lägenhet vid havet som kommer vara färdig om två år Otroligt spännande ska det bli att följa projektet hela vägen och se vårt blivande hem byggas. 

I morgon är jag ledig med elise och vi har väl lite smått och gott för oss, hoppas jag... 

En gammal go bild på en liten elise får avsluta detta inlägg 🌸