Ny blivande bostad
Som jag nämnt tidigare så har vi köpt en lägenhet som kommer vara färdig om ca 2 år i Limhamn. Jag längtar så mycket tills det är dags och det ska bli väldigt roligt att följa projektet samt se vår blivande bostad ta form. Det ligger väldigt lagom i tid också då Elise börjar skolan hösten 2017 och jag hade ju bott i Limhamn innan och alltid trivts där så ska bli skönt att komma tillbaka, tillbaka till den friska luften. Jag tror att det kommer bli en otroligt bra plats för Elise att växa upp på, dels också för att där byggs lite nya skolor i närheten. Ja vilken resa vi har framför oss!
 
 
Lite bilder från HSB:s hemsida som jag lånat. Längtar och ser så mycket fram emot när man börjar se huset växa fram. Där är ju egentligen bara ett hål just nu. 
 
Från lägenhet till något helt annat. Sista natten nu för denna veckan, ska bli skönt med en ledig helg med en hel del roligheter men tills dess trevlig torsdag!