Torsdag 26/2
Idag har det verkligen varit en familjedag i all ära. Efter lite kämpande från min och Elise sida fick vi upp Rasmus och kunde ge oss iväg mot Mobilia för att äta lunch och handla lite. Vi tog oss förbi Elgiganten och ett nytt Ps4 blev inhandlat till den otroligt exstase sambon, eller ja till familjen så klart med han blev nog gladast. Jag fick med mig lite blommor hem till balkongen och till vardagsrummet, så nu börjat det kännas lite vårigt här. Har ju varit ett helt fantastiskt väder idag så vi ska inte klaga. Under tiden jag tittade på blommor fick Elise en bamsenalle av Rasmus, vår bortskämde lille tös med en miljon nallar (dax att rensa snart? Jajamensan...men när?).
 
På eftermiddagen tog jag och Elise en promenad i parken med min pappa. Prat, klättring och fågelmatning, en timme senare var vi på väg hem då Elise bestämt inte ville vara i parken mer utan ville hem. Jag satte mig att plugga lite och Elise vid datorn. Slumrade till lite i plugget och när jag vaknar och ska kolla till Elise sitter hon sovandes med datorhörlurarna. Det såg verkligen roligt ut. Rasmus hade väl varit helt inne i sitt spel och inte märkt det i heller. Så klart togs kameran fram och *blixt* så var där ett fint foto. 
 
Resterande av dagen har bestått i tvätt och plugg för min del. Nu ska jag avsluta mitt pluggande för denna stund, fira kväll och njuta lite. Får plugga lite till i morgon (att det aldrig tar slut, suck!), fast först väntas massage för min del vilket ska bli otroligt skönt!