New in bed
Idag fick jag äntligen fram de nya bäddsett som vi köpte för ett tag sedan. Elise blev jätteglad över sitt bäddsett med ambulanser, brandbilar och polisbilar på. Hon klättrade upp i sängen under tiden jag bäddade och sa så mysig mamma, jag tycker om den. Hon hjälpte mig hela tiden och hon hjälpte även till att bädda om i vår säng. Väldigt nöjd med de två bäddsett vi köpt på Jotex för ett tag sedan då. 
 
Sedan har vi haft en helt underbart mysig kväll. Elise har varit som en ängel trots att jag haft lektion på datorn, hon somnade på soffan under min lektion och sover nu gott i sin säng med alla uttryckningsfordon. Jag stickar lite och tittar på tv-serier. Först hade jag tänkt plugga lite, men sen så har jag pluggat hela helgen på jobb så jag tror att jag hoppar det idag. Möjligen att jag pluggar lite sen, men inte just nu i alla fall.