Onsdag 4/3
Ja nu var det ett par dagar sedan jag skrev här och ja vad har hänt sedan dess? Inte mycket får jag väl påstå. Efter fredagens Rock har det jobbats i helgen och jag gick av i måndags. På måndag eftermiddag åkte jag och Elise till Mobilia för att titta efter en present till en vän, som jag ska fira på fredag. Det blev tyvärr ingen present men det blev hela 3 par nya skor åt Elise; Gummistövlar, gympaskor och ett par vårskor med öppen fotrygg. Elise valde de alla tre och var väldigt nöjd och glad där efter. Vi fick även ivägskickat vårt paket som skulle hela vägen till Schweiz till Agneta, hoppas nu det kommer fram och att hon blir glad över det som jag skickat till henne. 
 
Tisdagen vart jag ledig, men en fullspäckad dag som vanligt innebar inte mycket tid till latande. Klockan 10:00 hade jag seminarium i nästan tre timmar som jag hoppas gick bra. Klockan 14:30 var det sjuksköterskemöte på jobb. Klockan 16:00 möte jag och Elise, som jag hämtat på dagis, upp Helena från jobb och så gick vi en runda i parken. Sedan spenderades kvällen med matlagning, nattning av loppan och pluggande. Lite stickande hann jag också med och nu börjar jag bli färdig med Elise andra tröja. Hoppas på att göra den färdigt i dagarna nu. Mina nyinköpta kuddfodral har också kommit och som jag älskar dem. Nu måste det bara införskaffas prydnadskuddar till sovrummet och kanske nya gardiner där. 
 
Onsdag har jag sovit på dagen då jag ska gå på mina två nätter i kväll. Två nätter och sedan firar jag helg. Hoppas de går fort för sedan har vi en hel del skoj som väntar på oss i helgen. Mycket spännande!