Måndag 11/5
Äntlige är helgen över och jag har en dag ledigt. Räknade ihop de nätter jag har kvar nu under dessa tre kvarvarande veckor innan semester och det är bara 8 stycken. Tänk typ en veckas arbete sen har jag semester. Nedräkningen börjar!
 
Idag blev det en andra tur till jobb för lönesamtal och jag kan ju inte klaga, blev supernöjd med lönen som kommer att gälla från 1 juni och kommer då när jag kommit hem från USA. Efter lönesamtalet har jag hämtat min lilla prinsessa som spenderat helgen hos Gisela och Lasse, med enligt dem bad i utomhus poolen/karet. Det är bra så Elise vänjer sig inför semestern och allt sol samt bad. 
 
Nu ska jag strax ha dansklektion och sedan ska jag natta Elise innan hockeyn väntar, Heja Sverige! Tycker Sverige har skött sig utomordentligt detta VM-gruppspel. Nu hoppas jag bara att de går långt i VM så man får följa deras väg mot guldet kanske...