Dagarna flyter på...

Ja nu har jag jobbat två nätter och inväntar nu den tredje av fem. Dagarna börjar bli som de brukar vara i vanliga fall och jag saknar redan min semester. Jag har väl inte kunnat sova helt bra dessa dagar och vaknat lite tidigt, men det tar väl ett tag och komma tillbaka i rytmen igen. Vi har haft bra nätter som har varit lugna, lite här och där att göra hela tiden men i lugnt tempo. 

Nu när jag ska byta arbeta blir det ju verkligen till något helt annat men det ska bli jätteroligt. Jag ska ju jobba med det som tyckte var så roligt för ett par sommar sedan, dock var jag bara undersköterska då. Förhoppningsvis trivs jag lika bra nu som jag gjorde då. Har ju möjligheten att gå tillbaka annars då jag enbart tagit tjänstledigt från mitt arbete, men tror att det ska väldigt mycket till för att jag skulle vilja gå tillbaka. Spännande med nya utmaningar ett steg närmare ambulansen som jag vill till i slut ändan. 
Dagarna nu, alltså tisdag och nu onsdag så har det ju inte hänt så mycket mer än jobb på nätterna och sömn på dagarna. I går kväll tisdag var jag en runda hem till en vän och deras nyfödda bebis för att mysa lite med dem på Tu man hand. Jättemysigt! Efter besöket blev det direkt till jobb sedan. Idag händer det väl inte mer än vad som hände igår, gå upp och laga middag för att sedan iväg till jobb igen. Vardagslivet helt enkelt...

//Caroline

Tillbaka blick på dessa godingar dagen till minne för lilla vovsingen. Vi kommer sakna dig lilla vän.