Pinchos som present

Denna måndags kväll har vi spenderat på restaurang Pinchos med min bror med tjej samt mormor och morfar. Jag och min bror gav morfar detta i födelsedagspresent i juli, så nu var det dags att genomföra den. 

Vi åt gott och hade en riktigt trevlig kväll. Tycker det var en perfekt present i stället för att ge någon sak eller presentkort. Speciellt till dem som redan har allt. Nu fick vi istället njuta av deras sällskap och passa upp våra fina morföräldrar. Väldigt trevligt och jag tror även att dem uppskattar denna presenten.
 
Utöver restaurangbesöket denna måndag så har jag letat min väg genom i affärer efter byxor. Gick väl sådär, blev ett par köpa i alla fall och det är väl bättre än ingenting alls. Köpte även en keps till Emil och nya örhängen till Elise. Efter mitt besök på Mobilia cyklade jag ut till Biltema för att handla lampor till uteplatsen. Solcellslampor som vi satte på staketet. Blev faktiskt väldigt bra och ni ser resultatet nedan. 
 
Måndagen är slut och nu blir det att varva ner framför TVn en stund innan sängen kallar, i morgon väntas ytterligare en ledig dag innan jag på onsdag kväll går på mina tre nätter. 
 
//Caroline