Friyay!
Efter en fem dagars arbetsvecka är det skönt att äntligen ha helg. Sista lediga helgen, sedan jobbar jag de tre nästkommande helgerna. Har haft en väldigt bra vecka på jobb, lagom tempo varje dag och jag känner att det flyter mer och mer. 
Efter jobb idag drog jag till mobilia för att leta lite kläder till mig själv för i morgon blir det club för min del med två vänner. Det gick lite trögt men till slut hittade jag något som ändå kändes okej. Det blev även tur hem till fina tant och räkmacka till oss efter hjälp upp med hennes julgardiner. Orkade dock inte stanna så länge idag då jag var väldigt trött efter en lång arbetsvecka med väldigt olika tider. 
Nu sitter jag här framför idol och hoppas på chris går vidare till finalen nästa vecka, heja chris!
Har inte så mycket mer att skriva om mitt tråkiga liv som just nu innefattar väldigt mycket jobb, men tusan vad jag tycker det är kul. Jag längtar varje dag till jobb och till nya utmaningar. Har verkligen hamnat helt rätt och är så glad att jag vågade ta steget till ett nytt arbete. Trivs dom fisken! 

//Caroline
 
(null)

(null)

(null)