Tisdag 11/7

Jaa nu är dagen här då jak och Elise ska åka till Stockholm. Klockan är snart halv fyra på morgonen och jag ska om en stund väcka Elise. Det ska bli så roligt att få spendera fyra dagar bara jag och hon i Stockholm med min kusin med familj. Vi kommer ha fina dagar tillsammans. Har sovit som en kratta i natt och det beror väl på att jag skulle upp så tidigt och iväg antar jag. 


Så var har hänt sedan i lördags Jo i söndags så hade vi min vän med familj över på middag för att de hade inte sett hur vi bodde nu. Vi bjöd på grillat och jordgubbar till efterrätt. Vi hade roliga timmar här med mycket prat och bus med barnen. Mina barn är helt frälst i min vän och hennes familj, och de i barnen så klart. Denna familjen har nästan känts som min egen då har står dem alla väldigt nära. Fantastiska människor som släpper in alla nära sina hjärtan. Jag är så glad att jag har dem alla!
Vi hade en trevlig söndag som snabbt tog slut och avslutades i sängen med Emil som den senaste tiden inte alls vill sova i sin egen säng. Antar att han kommit in i en växar fas just nu och behöver mycket närhet. Hittade bilder nu på morgonen på vår kamera, som vi ska ha med till Stockholm, från när Emil föddes. Bilder jag helt glömt bort fanns. Man glömmer hur fort tiden går och hur små de verkligen varit. Min lilla bebis håller på att bli stor!

På måndagen så var vi hela familjen på sommarlov för första gången nu i sommar. Kan väl säga att det inte var Emils grej just nu. Elise var nöjd i alla fall. Efter sommarlov drog vi oss hemåt för lunch och invänta min brors tjej som skulle komma hit. Under eftermiddagen blev det en cykeltur in till vår tant för att handla till henne, fika och hjälps henne med det som behövdes nu innan Stockholm. Sent hemma var jag och kom sent i säng också, därav också kanske sovandet som en kratta. Nu ska jag fixa det sista innan jag väcker Elise. Ja det bäst!

//Caroline