Livet nu
 
Hej igen!
Senast jag skrev så skulle vi åka till Florida dagen efter. En helt fantastisk resa på tre hela veckor. Vi bilade runt i Florida och besökte även både Disney World och Universal studios.
 
 
 
 
Efter hemkomsten så spenderade​s tiden med att vänta på våran kommande bebis, Elise lillebror. För er som inte vet så mycket om oss så startade jag upp just denna blogg när Elise var nyfödd år 2011. Idag så är vår lilla envisa stjärna 5,5 år. Stor tjej med en helt egen och stark personlighet. Lillebrorn Emil föddes i december 2015, så idag är han ca 15 månader. Även han är en envis individ med väldigt mycket bus i kroppen. Ja heter man Emil så är väl det givet, att hans dagis avdelning dessutom heter Lönneberga gör ju inte saken bättre. 
 
För att ta vid så handlade 2015 mest om resan och väntan på vår nya familjemedlem. År 2016 gav oss möjligheten att lära känna Emil, se honom växa, lära samt utvecklas till din helt egna person. Under 2016 fick även Elise och Emil en nästkusin, det skiljer 3 veckor mellan henne och Emil. 
 
 
 
 
 
Jag som skriver heter Caroline och är idag 25 år. När jag startade bloggen höll jag på att utbilda mig till sjuksköterska, idag är det mitt yrke på en Geriatrisk avdelning som nattsköterska. Jag trivs väldigt bra med livet där det är idag; jobb, barn och våran nyköpta nybyggda lägenhet.
 
 

Jag har försökt hålla igång bloggandet många gånger men tappar det ibland när jag har för mycket, så vi får väl se hur det blir denna gång. Jag trivs med att skriva, dock kan det ibland bli en hel del babbel. Det är skönt att skriva av sig tycker jag. 

//Caroline