Onsdag 29/3
{"editor":"mobile_publishme","post":[{"type":"text","attrs":{"value":"Dagen har spenderats med måsten; Handla, städa, tvätta. Inget jätteroligt, men skönt när det väl är gjort och speciellt då jag går på mina 4 nätter i morgon kväll. Blev dock inte helt klar med städandet, så får fortsätta lite i morgon. Det är så pass lite kvar så det hinner jag fort med. Allting tar ju lite längre tid när man har två små vilddjur som slåss om ens uppmärksamhet. ","style":""}},{"type":"text","attrs":{"value":"Ikväll hann jag i alla fall med en spring-runda, så skönt då det var längesedan jag både hade ork och tid (framförallt ork). Rasmus tog sig ut nu precis, så nu sitter jag här en stund vid datorn och fick då min chans att skriva av mig lite. ","style":""}},{"type":"text","attrs":{"value":"Det ska bli skönt att jobba i morgon, jag trivs ju så bra på mitt jobb och jag laddar även batterierna där så att jag har ork att busa och leka med vilddjuren när jag är ledig. Nu ska jag strax sätta mig och titta lite kläder till barnen. Emil bytar storlek i sommar har än så länge inte ett enda plagg i den storleken och Elise behöver strumpbyxor, trosor och någon kofta. Jag själv känner att jag hade behövt köpa badkläder, för det var längesedan jag gjorde det nu och badkläder slits oftast hårt om de används mycket, speciellt i saltvatten. ","style":""}},{"type":"text","attrs":{"value":"Ja det var väl allt för idag, ha en fortsatt fin onsdag. Njut av vårt gråa, tråkiga och regniga väder här i Malmö.","style":""}},{"type":"text","attrs":{"value":"//Caroline","style":""}},{"type":"images","attrs":{"arrangement":1,"images":[{"large":"https://cdn3.cdnme.se/950712/8-3/image_58dc051d2a6b22995446d4dc.jpg","small":"https://cdn3.cdnme.se/950712/8-3/image_58dc051d2a6b22995446d4dc_thumb.jpg","oid":"58dc051d2a6b22995446d4dc","mobile":false}]}}]}