Uteplats pågång

Äntligen har de börjat färdigställa vår uteplats som vi väntat på, speciellt nu då det förra veckan var lite finare väder. Vet inte hur lång tid det ska ta för dem att färdigställa den men jag hoppas att det inte tar allt för lång tid om nu vädret skulle bli fint igen. 



Under gårdagen, torsdag, bakades det även vanilj bullar hemma hos oss. De blev helt underbart goda! De kommer gå åt här hemma det kan jag lova. Först var jag sugen på att göra kanelbullar men ångrade mig sedan och var då supersugen på vanilj, så därför blev det vanilj bullar.


På kvällen innan jobb blev det ett besök till en kär föredetta granne. Vi åt räksmörgås och festade till det med en bit kaka till efterrätt. Det blev mycket gott för min del igår, vilket kanske var bra för jag hann typ inte äta min mat i natt. Isolering Deluxe på jobb, så vi har haft att göra kan jag lova. Jag hoppas bara inte vi blir sjuka här hemma nu, håller tummar och tår när jag nu ska dejta John blund. 



//Caroline