Måndag 22/5

När jag gick av i söndags var min hals hel kass vilket innebar att det blev sängen hela dagen för mig, fram tills hockeyn som jag så klart ville se och fick då masa mig ut till soffan. Det blev ju en riktigt bra match som hade en perfekt utgångspunkt med ett svenskt VM guld.

Måndag mådde min hals betydligt bättre, dock rann min näsa som tusan. Vi hade bokat träff med en vän och hennes underbara dotter som vi bestämde att träffa ändå men spendera tiden utomhus. Vi fick ju ett helt perfekt väder denna måndag för att vara utomhus på en lekplats. Bus och lek massor denna måndag innan det var dags att skiljas åt.
På kvällen sedan skulle jag och en vän iväg på bio för att se skönheten och odjuret. Först promenader vi från Limhamn till en matbutik vid triangeln för att handla lite snacks, därefter mot bion för vi hämtade ut våra biljetter och insåg att vi var på helt fel bio salong. Vi fick gå-spring-cykla så snabbt vi kunde och hann precis fram innan filmen började. Vilken tur alltså vi hade!
Filmen i sig var så fin och så bra gjord, fantastisk! Jag är så glad att min vän ville se den med mig denna måndag. Så har ni inte sett filmen så de fem, verkligen värt det. 

//Caroline