Höstfräsh
I söndags var jag hemma hos min bror och hans tjej. Vi hade en riktig mys tjej eftermiddag. Vi färgade håret på varandra, hol klippte mig och vi pratade och pratade. Jättemysigt! 
Jag la in, eller ja hon la in, en lite varmare höstligare brun färg i håret på mig och dessutom blev det ca 10cm klippt på håret. Det blev verkligen precis så som jag tänkte att jag ville ha det. Supernöjd!
Igår kväll hade jag även lite hemma spa på kvällen när barnen somnat med en lermask. Hösten är här och jag tycker det är skönt att ha lite sådana här kvällar då jag unnar mig lite lyx, tänder ljus och har dragit på mig mys inneskorna. Myser under den där mjuka filten.
Precis som förra veckan jobbar jag nästintill hela veckan, vilket resulterar i att jag inte hinner så mycket mer än jobb, hämta barn, laga mat och få dem i säng. Rasmus kommer vara ledig torsdag och fredag så då är Emil också ledig. 
Lite ord och kråkor så här mitt i höstiga november....

//Caroline 

(null)

(null)