Tjejkväll

I lördags var jag iväg innan jobb och åt med mina vänner på Dubbel dubbel vid Möllevångstorget. En liten men genuin restuarang med väldigt spännande asiatiska smaker. Lite som asiatisk tapas. Har ni inte besökt denna restaurang så bör ni verkligen göra det.

Det var kul att vi kunde träffas vi fyra tjejer igen och vi hade det trevligt trots lite tråkigheter. En av mina vänners anhörig gick bort och hon fick reda på när vi var på restaurangen. Som jag skrev kunde vi ändå skratta och ha det skoj trots detta, men vi pratade såklart om det som hänt och vi stöttade henne så gott vi kunde.

Efter maten på Dubbel dubbel gick vi vidare till BK för lite glass innan vi delade på oss och jag tog mig till jobb. Nu har jag snart bara en natt kvar för denna veckan. Sen återstår det bara 5 nätter därefter innan mina vingar ska flyga vidare. Spännande! Innan dess är jag ledig en vecka och i helgen så blir min stora flicka 6 år, men det tar vi mer om då.

//Caroline