Måndag 31/7 - onsdag 2/8

Idag är det onsdag och nu har snart halva veckan gått av min sista lediga semester vecka. Bitterljuvt! I måndags åkte jag och Elise köpte skolväska och pennskrin som ni såg i inlägget tidigare. Nu hänger den fint på rummet och väntar på att bli använda. Efter vi köpt skolväska hälsade vi på vår fina tant eftersom vi ändå var i närheten. Fika som vanligt, lite hjälp åt henne med diverse bestyr och en hel del prat innan jag och Elise cyklade till simskolan. Jag simmade också i mångas och Gud vad skönt det var så nu vill jag hänga med henne fler gånger. Nästan så att jag vill kunna ta mig iväg själv och simma sedan under hösten om tid finns till det. På kvällen träffade jag en vän som jag inte träffat på ett tag, mycket kul och ett trevligt avslut på måndagen.


Tisdagen var vi tvungna att handla det sista inför vår middag på kvällen med vänner. Då det var fint väder efter lunch åkte jag och Emil till stranden för lite bad. 
På kvällen kom goda vänner till oss. Vi grillade och sedan spelade vi lite spel. Det blev ganska sent och Emil vaknade vilket innebar att han höll oss lite sällskap på slutet innan vi bröt upp för den dagen, dock var tiden så pass mycket att vi var inne på nytt dygn. 

Idag har vi varit och hälsat på släkting till Rasmus och deras nyfödda bebis. Man glömmer ju verkligen hur fort tiden går, så små de varit. Det var mysigt att träffa dem, prata lite om deras upplevelse och hur det gått nu första tiden hemma samt att få mysa med deras prins så klart. Mycket mysigt!
Ikväll kommer Rasmus syster och ska följa med mig och Elise till allsång vid havet som är varje onsdag i Limhamn nu under sommaren. Har aldrig varit där tidigare men ska bli kul att se vad det är. Nu inväntar jag att Elise simskola ska ta slut innan vi ska cykla hemåt för lite mat.

//Caroline