Julafton 2
Julafton, dagen D, firades hos Rasmus föräldrar det vill säga barnens farmor och farfar. Först och främst sov jag till klockan två då jag arbetat på natten, jag jobbade hela julhelgen. Vid Kalle kom jag hem till dem och vi kunde se Kalle alla tillsammans.
Efter Kalle så åt vi hela tjocka julbordet med allt från sill till revben. Mätta och belåtna väntade vi sedan på Tomten som förhoppningsvis skulle komma. Tur hade vi för Tomten kom, medens Rasmus var i väg för att handla. Många julklappar delades ut till oss allihop. Barnen fick en del leksaker, kläder, biokort och mycket annat fint som nu pryder deras rum. Det ska rensas på i alla fall Emils rum för att göra ordentlig plats för allt nytt han fått, även med tanke på hans kommande 2 års dag.
När alla klappar var öppnade, i tur och ordning enligt ålder som det brukas, så tog vi lite julfika innan jag åter skulle till jobb. Klockan åtta cyklade jag i regnigt julväder, ingen snö här nere tråkigt nog. Vi hade en helt okej natt på jobb, men det var skönt att komma hem till min säng när det väl var dags.
Julen slut och vi är väldigt tacksamma för allt fint vi och barnen har fått av alla nära samt kära.

//Caroline
 
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)(null)(null)(null)(null)
 
(null)