Måndag 26/6 och tisdag 27/6

I måndags började dagen med att mamma körde till oss efter att hon slutat jobba på förmiddagen. Vi åt lite frukost allihop med nyköpta bullar. Dagen spenderades sedan hemma hos oss i väntan på BVC tid 14:45. 

Emil hade vuxit bra, nu är han 11980g tung och 84 cm. Han har alltså vuxit 6 cm sedan januari, wow! Allt såg bra ut, Emil fick sitt vaccin och sedan kunde mammas bil styra hem till henne. Vi ska spendera måndag till fredag hos henne denna veckan, därefter väntas en resa till Göteborg för en Weeknd med henne, min bror, hans flickvän och så klart Rasmus och barnen. 
Väl i ludvigsborg där mamma bor åt vi middag och sedan tog vi ett dopp på områdets pool innan det var dags att natta barnen. Lite tv och bok för min del innan dagen ansågs slut. 

Tisdag fick vi alla lite sovmorgon till halv åtta när barnen vaknade. Frukost och lek sedan lite vila för Emil innan vi skulle iväg till affären. På eftermiddagen höll vi till i trädgården någon timme. Klippte gräs för min del medens mamma rensade ogräs. Efter ett par timmar där så tog barnen och jag en tur i skogen innan vi bestämde oss för att istället ta oss ner till poolen. Bad och sol innan middagen och läggdags.. När Emil lagt sig tittade jag och Elise på filmen Vaiana som vi ännu inte sett. Jättefin film måste jag säga! Vänlig tv kväll för min del sedan innan det var dags att sova. Min mamma hade under eftermiddagen åkt ner till Köpenhamn för att se Guns and roses så vi var ensamma hemma tills morgontimmarna innan hon kom hem. 

Idag väntas ett besök hos en vän till oss som dessutom flyttat, ska bli kul och se hur hon bor nu. Hoppas på lite fint väder också så klart!
//Caroline