Onsdag 14/6 och torsdag 15/6

Onsdag och egentligen ingenting bestämt hade vi, jag och barnen. Det blev att vi på förmiddagen tog oss iväg till Limhamn centrum för Elise ville ta hål i öronen och apotek hjärtat gjorde sådant. Då apotekaren som kunde göra hålen inte var där först så hängde vi en stund på biblioteket i Limhamn. Sedan var det dags och första hålet gick bra sedan ville Elise inte ta fler hål, men med lite mutande och sittande i mitt knä samt att jag fick hålla henne så gick det bra. Annars hade det bara blivit ett hål och det kanske hade sett lite konstigt ut. Elise var jätteglad efteråt och då tyckte hon inte alls att det var farligt. Så nu har hon fina små rosa blommor i öronen och sina första hål. 

Efter apoteket tog vi lunch på Burger King innan vi cyklade in mot Pildammsparken och min mormor för en visit. På vägen hem tog vi vägen in om Coop för att handla lite innan vi väl hemma satte igång med maten. Onsdagen tog slut och det var dags för mig att ta mig till jobb för två nätter. Natt ett gick jättebra, lugn och stilla. 

Torsdagen började så klart med sömn för min del fram tills tre på eftermiddagen. Därefter lite pill på uteplatsen innan jag gjorde mig i ordning för ett restaurangbesök med en kär vän som snart ska bli mamma. Vi hade bokat bord på Pinchos här i Malmö. Tapas för hela slanten och en hel del tjejsnack. En otroligt rolig kväll med alkoholfria drinkar och god mat, innan det var dags att cykla till jobb för sista natten denna veckan. 
//Caroline