Lördag 25/11
Igår skulle jag hem till en vän för att ha en riktig myskväll med vin, trevligt sällskap, lite spa och massage. Kom hem till henne på eftermiddagen och då åkte vi ner en tur till Trelleborg för att inhandla lite mat. Väl hemma hos henne igen blev det vin, cider, lite drinkar och spel. Efter ett par timmars spel så tog vi en kvällspromenad på landet mitt över åkern kändes det som och ganska nära vindkraftverken. Väldigt fint!
Åter hos henne så tog vi på oss ansiktsmasker och spelade lite till innan det blev film och massagemys. Vi valde en gammal goding från våra lite yngre dar Meangirls. Klockan hann bli ett ungefär sedan blev det godnatt för oss tjejer. Min väns soffa blev min sovplats denna natt.  
Vi tog oss en lång sovmorgon vilket var väldigt skönt. Det är man inte bortskämd med när man har barn. Ett skönt dygn barnfritt för min del. Efter frukosten åkte jag hem ganska så fort. Klockan var tre när jag klev hem innanför dörren. Jag har haft en fantastisk helg. Först på fredagen men min kära vän och sedan igår med min andre kära vän. Dessutom har jag och barnen börjat packa fram julen, så himla mysigt! Om en vecka är det första advent och bara 24 dagar till julafton.

//Caroline 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)