Ny månad - November
Första november är snart slut och nu har halva denna veckan hunnit gå. Har jobbat intensivt nu tre dagar med väldigt mycket att göra på jobb, vilket har lett till lite övertid men även att jag inte riktigt haft ork och lust att sätta mig ner för att klottra på bloggen. 
Det har väl egentligen inte hänt så mycket dessa tre dagar sedan helgen, lämna barnen på skola och dagis, hinna vila en liten stund innan jobb för att sedan jobba till cirkus 22:00. Väl hemma sen så hann man slappa lite i soffan innan karusellen började om igen. I morgon arbetar jag mellan 9-17, så det blir tidigt upp i morgon, men också sent hem. Barnens underbara farfar hämtar dem och underhåller dem en liten stund tills jag är hemma.
Nu i veckan har jag flertalet gånger försökt få tag i chefen som har hand om matkort eller convini korten som det så fint heter. Vi har kylar på jobb från företaget convini och med hjälp att ett kort som är personligt kan man öppna dem för att själv handla färdigmat som kan micras, läsk eller juice att dricka, yoghurt och ja mycket annat. Inte för att jag tänkt använda den mycket men det är ju väldigt smart när matlåda inte finns, vilket händer ibland och hände i måndags. Då behöver man inte lösa det innan jobb utan kan lugnt köpa mat på jobb istället.

(null)

 
Så vad händer resten av veckan för mig? Jo.. i morgon jobbar jag då 9-17 och hinner väl knappt så mycket mer än det. På fredag jobbar jag 6:45-16 och sedan har jag en ledig helg. På lördag kommer våra föräldrar och syskon på middag med allhelgona tema. Jättetrevligt och självklart blir det läskig mat vilket jag lovar att jag kommer ta bilder på.
Nej nu är det dags att sova. Natti natti här från sängen...
//Caroline