Middagsgäster
Efter tre dagar med arbete så var det skönt att i går kväll ta helg. Förra veckan jobbade jag väldigt konstigt vilket resulterade i att jag inte riktigt hann blogga. Jag arbetade kväll i onsdags morgon torsdag fram tills 17 och sedan kväll igen på fredagen. Lite utbildning blev det också, samt så hade jag ett lära känna samtal med min chef vilket kändes hur bra som helst ochhan känns verkligen som en väldigt bra person och chef. 

Idag, lördag, så har dagen i sig bestått av handla lite inför kvällen med våra middagsgäster, städa lite och plocka undan, kämpat med möbelskyddet som bara vill blåsa iväg (men som nu äntligen verkar sitta efter att vi slått in det som ett paket) och sen matlagning så klart. Idag bjöds det på en höstgryta som stått två timmar på spisen och puttrat. Väldigt gott! 
Våra vänner kom vid halv fem, vi åt och sedan bokade vi det sista inför skidsemestern i januari. Som vi längtar allihop. Allt blev bokat i alla fall vilket känns väldigt skönt! 
Efter detta blev det äppelpaj till efterrätt innan de skulle gå, den ena för att jobba och den andre för att sova för att i morgon bitti jobba.
I morgon har jag ytterligare en dag ledig med lite spännande planer som jag kan berätta mer om en annan dag...

//Caroline  (null)

(null)

(null)

(null)