Äntligen ledighet
Efter att ha arbetat sedan i fredags känns det nu otroligt skönt att vara ledig torsdag och fram tills fredag kväll innan går på natten där. Vi har haft bra arbetsdagar, lugna sådana med jämnt flöde. Skönt! 
Under dessa dagar har det inte hänt så mycket mer för mig än jobb egentligen. Yförsig i måndags så var jag hemma hos tant innan jobb en stund. Alltid trevligt att få träffa henne, speciellt när det bara är jag och hon. Jag och Emil som är lediga i morgon ska då hem och hjälpa henne lite. 
Min lediga dag annars, ja det blir väl lite städning här hemma som man får göra när man har ledig tid. Umgås med barnen så klart, sedan börjar hennes dans i morgon på ett helt nytt ställe vilket ska bli kul! 
Under fredagen har jag lite ärenden och sen så ska jag försöka vila lite inför kommande nattpasset. Jobb igen i helgen fram tills måndag morgon då det blir några dagars ledighet igen.

//Caroline

  (null)