Måla, veckans projekt
Nu har jag börjat med mitt lilla projekt, började måla igår. Dock kommer det ta sin lilla tid eftersom färgen tar år och dar på sig att torka. Det känns både bra och dåligt att det tar lite tid, dels så får jag suga på karamellen lite och dels så har jag inte tålamod till att vänta. 
 
Igår hade jag och Elise en lugn och mysig eftermiddag. Vi gick hem i det underbara vädret, gick till och med och handlade glass som vi avnjöt på balkongen. Det är så skönt att det börjat bli varmt nu och man längtar så oroligt till sommaren nu. Snart är det väl också dags för oss att boka en liten resa också. Vi får suga på den karamellen också ett tag till innan vi slår till. 
 
Idag har det varit en sådär dag på praktiken med en både glömsk jag och en glömsk handledare som helt hade glömt att vi har vägledningssamtal i morgon. Så nu har jag i lite ren panik skrivit ner en massa inför morgondagen, speciellt då de sa att dessa lärare är ganska vassa. Tror det slutade på 5 Word sidor, fast har ett par grejor och lägga till men det gör jag i morgon. Nu ska jag sova innan klockan rinner iväg för mig. Natti!