London dag 1 och 2
Igår kom jag då fram till London efter en lugn flygresa. Jag hittade utan problem fram till hotellet trots olika tunnelbanor och tåg. Ett fint hotell och jag fick rum på tionde våningen, med en fin utsikt över stan; delar av den.

I väntan på min vän som jobbade till 23 så tog jag en tur till Westfield Stratford City och shoppade lite, åt mat och njöt av att vara ensam. Konstig känsla att vara själv, ingen att prata med utan bara jag och mina tankar.

Vid 21 tog jag mig till Docklands där min vän Agneta jobbar och tog en promenad där och begrundade den fina utsikten som var slående. 23 mötte jag upp henne vid hotellet hon jobbar och så tog vi lite mat på vägen hem innan det var dags för mig att hoppa i säng.

Idag har vi tagit oss till Greenwich park och observatoriet för att se tiden som styr världen en hur man nu ska säga det. Blev även inköpt en souvenir.

Nu sitter vi på Tavern pub och jag har druckit min första öl och ätit god mat. Nu ska vi strax ta oss vidare för möjligen lite shopping innan det ikväll blir teater.