Mycket på gång..
Jag har haft lite mycket den senaste tiden och varken haft lust eller ork att skriva här faktiskt. Jag har jobbat en hel del men även haft en del roligt inplanerat. I fredags så hade vi vår vän Philip på besök, vi handlade hem mat och drack lite vin framför tvn. Mycket prat och skratt, film och ja en mysig fredag helt enkelt i korta drag. Lördagen var sedan fullspäckad med först kalas, en vän till familjen som fyllde 50 år. God mat, otroliga presenter och ett par timmars sällskap senare (när Rasmus föräldrar kom) tog vi bilen och brummade snabbt hemåt jag och Elise. klockan 19 kom våra tjejkompisar för en trevlig kväll med middag, film och snack. Rasmus kom hem från jobb efter 23 och då brummade vi tillbaka till 50 års festen för att hämta hem hans föräldrar. Födelsedagsgrisen hade somnat sittandes i en stol efter en lång och hård dag men mycket folk, umgänge, mat, presenter och mycket mycket mer. Söndagen spenderades ute hos Rasmus föräldrar för min och Elise del. En promenad i Limhamn, middag och sedan var klockan mycket. 
 
Måndag kväll började jag att jobba igen efter helgens ledighet. 4 nätter hade jag framför mig, 3 kvar nu. Idag när jag vaknade upp hade vi träff med Agneta som var hemma från Schweiz. Mycket roligt och ett par timmars mys och skoj på Triangeln med lite shopping. Vi träffar ju inte Agneta så ofta så det är mysigt när hon är hemma, strax är hon ju färdig i skolan och till hösten ska vi fira och partaja in hennes examen. Duktig flicka som i tre år studerat utomlands och nu snart är färdig med sina studier. 
 
Resterande av veckan är väl lika fullspäckad, som vanligt då. I morgon får vi besök av en vän och hennes syster. Senare på kvällen är det dags för lite piratteater för Elise, Rasmus och mig. Lite sång och dans en helt vanlig onsdag. Torsdag har jag lektion klockan 13, så blir inte mycket sovande där för min del trots natturerna denna veckan. Fredagen är Elise dagis stängt och då har vi hela dagen fullbokad, så blir att jag får sova hela fredag kvällen. Lär vara både trött och mör, så blir skönt med en veckan ledighet faktiskt. Busy woman skulle man ju kunna kalla mig!