Mars är slut

I morgon är det 1:e April och jag tänkte kort skriva lite vad som har hänt nu i Mars månad. Det har varit för det första en hel del sjukdom här hemma i omgångar under ca 4 veckors tid. Jättetradigt och det är jobbigt när det går runt i familjen. Så det har blivit en hel del hemmatid för min del under mars, dock har barnen varit duktiga på att pricka i mina lediga dagar så jag tror bara det blivit 2 vabdagar under mars. Under mars månad har vi även varit en vända uppe hos min mamma och hälsat på. Där tog vi även chansen att köra upp om våra vänner Lollo, Jennifer, Roger och djuren. Vi hade trevliga och mysiga dagar där uppe i mitten av skåne. Det blev en hel del krattande av löv för min del hos mamma, bra träning och det känder i kropp och knopp därefter. Under mars månad har vi också haft besök av min kusin från Stockholm och hennes familj. Elise lekte jättemycket med hennes bonusdotter och de tyckte båda det var tråkigt när helgen var slut och det var dags för dem att åka hem. Elise hade yförsig tur för hon hade varit sjuk under veckan och precis på dagen varit frisk i 2 dygn, så därav gick det ändå bra att träffas. Dock blev ändå min kusin sjuk när hon väl kom tillbaka till Stockholm, så någon baskilusk fångade hon ändå upp här trots att vi var försiktiga. Under mars månad fick jag även träffat en av mina närmsta vänners nyfödda dotter. Helt bedårande! Man glömmer så fort hur små de verkligen varit. Det ska bli så roligt att få se henne växa upp och man undrar ju över hennes personlighet osv. Hon har helt fantastiska föräldrar så jag är garanterad över att det kommer bli en bra flicka av henne. Mars är slut och det är dags att välkomna april, håller tummar och tår för att vi får fint väder under april. Att vi inte blir lurade med mer snö, vi vill ha vår nu och snart sommar!

//Caroline