Onsdag 140820
Då var det dagen mitt i veckan, eller ja snart har jag tagit mig halvvägs igenom min 7 dagars jobb vecka. Kommer vara trött på måndag. På måndag fyller förresten jag år och då hade vi tänkt ta och sticka i väg någonstans. Har en idé om vart jag vill men får se om det går att lösa. Rasmus har i alla fall fått ledigt så vi kan hitta på något allihop. 
 
Idag är det ännu en jobbdag och idag jobbar vi båda kväll, så då blir det farmor och farfar som hämtar loppan på dagis. Hon kommer ha det super där i eftermiddag. Mysa, busa och njuta. Sen är det ju praktiskt att de kommer hem här till oss och lägger henne så när vi kommer hem sover hon redan i sin egen säng. 
 
Har för övrigt inget nytt egentligen utan det är jobb, jobb och jobb denna veckan som gäller och nästa vecka är jag lite mera ledig; vilket ska bli otroligt skönt! Snart borde jag också få mitt nya schema där jag ska gå över till att jobba mycket nätter. Blir en omställning för oss, men förhoppningsvis en bra sådan och jag kommer nog vara lite mera ledig dessutom.