Fredag 140905
Fredag och lediga. Idag städades det för fullt. Hann även med en träningsrunda. Sedan kom My på besök så hon skulle låna lite böcker. Hon har ju börjat plugga till sjuksköterska nu. Spännande med ännu en sådan i släkten. Mys pojkvän droppade också in efter en stund och elise började faktiskt tycka att han var rätt okej; kunde leka lite med honom. Vi hade en mysig eftermiddag innan det var dags för mig att åka till tjejmiddag hos min kära vän Maria. 
 
Har inte träffat Maria sedan innan sommaren då vi båda jobbat mycket och helt enkelt inte varit lediga samtidigt. Trist när det blir så faktiskt. Det ska bli otroligt roligt att träffa henne idag och har även med mig en fin blomma till henne, som jag hoppas att hon kommer tycka om. 
 
Måste bara säga att jag är otroligt tacksam att Angelica övertala mig till denna hårfärgen som jag har nu är verkligen kär i mitt hår. Tänk att en färg man inte riktigt tänkt sig kan överraska en så. Love it!