Tisdag 28/4
I går fyllde Lasse år och vi fick fira både Kerstin och Lasse med att ge dem deras present. I sommar ska vi, allihop i Rasmus familj (ca. 22 pers) åka ut en helg till en stuga på Österlen. Det kommer bli supertrevligt och jag hoppas att alla kan, hade varit jättekul. 
Tillbaka till i går, vi var på kalas i Almåsa och blev bjudna på god gryta samt lite gottis därefter. Vi var inte där så länge för jag skulle jobba, men vi hade trevliga två timmar där med Gisela, Lasse, Andreas, Angelica och Rasmus föräldrar. 
 
 
Från ett till annat så är äntligen min jobbhelg slut, vilket känns otroligt skönt om ni frågar mig. Nu är jag ledig fram tills nästa måndag, vilket ska bli skönt men jag har ett fullspäckat schema eller ja roligheter. På torsdag åker vi till mamma för att vara där över helgen, förutom en liten visit ner till Malmö på fredagen för kalas för Elise faster Amanda. 
 
Nu ska jag fortsätta och ta det lugnt framför datorn och min älskade tv-serie Beverly Hills som jag inte kan få nog ut av, ren nostalgi 90-tal.