Söndag 22/2
I söndags fyllde Elise pappa 26 år och då hade vi självklart öppethus för nära och kära som kunde komma hit, äta gott, fira och umgås. Vi hade satt tiden 11:00 på förmiddagen och sedan hade vi jämn in- och utströmning av nära och kära. Det var lagom med folk hela tiden, vilket var bra.
 
Vi bjöd på kycklingklubbor och pastasallad. Jag hade bakat lite kladdkakor: med limetopping, med oreo och marshmallows, kola topping samt en Tiramisu som inte är kladdkaka men otroligt god ändå. Gott gott hela dagen lång och vi var trötta när de sista gästerna gått. 
 
Måndag och tisdag har jag sedan jobbat och gick av nu i morse. Nu är jag ledig till lördag kväll, ska bli skönt med lite familjetid och kunna vara hemma lite. På fredag har jag bokat in massage åt mig som jag väldigt mycket ser fram emot och på fredag kväll ska vi även till Malmö Arena på konsert, Champions of Rock. Spännande! Elise ska hem till Rasmus moster Madeleine och mysa med den familjen hela helgen.