Torsdag 17/8 - Fredag 18/8

När jag väl jobbar så finns det inte så mycket roligt att skriva om, eftersom det inte händer så värst mycket mer än jobb, sova, äta. Livet när man arbetar natt.

I torsdags när jag vaknade gav jag mig iväg till Lidl som från denna dag och till söndag säljer köttätande växter vilket jag tyckte lät spännande. Köpte två stycken som vi provade när jag kom hem och visst stängde sig bladet snabbt och fint när vi stoppade in en spindel i munnen på den. Barnen tyckte det var superspännande och gick på insektsjakt med Rasmus för att mata dem.

Torsdagen försjönk och snart var det dags att åter cykla till jobb för natt två av fem. Natten gick fort och till slut var det åter dags att cykla hem. När jag jobbar är det lite repetition på allting känns det som ibland.

Fredag och jag samma visa igen sova, äta och sen jobba men först ett stopp hemma hos tant som även hade besök av sina barn. Väldigt trevligt att få träffa dem igen då det var längesedan. Vi hade två härliga pratglada timmar innan jag behövde cykla mot jobb. Natt tre av fem, counting down!

//Caroline